30 Mar 2010

Zenner | Stay In Hair

campagnes 8,430 reacties

De campagne waarmee Zenner het merk ‘Stay-In-Hair’ in de hoofdrol plaatste. Haaraccessoires die niet uit het haar glijden dankzij een rubber ‘bekleding’ van de accessoires. De campagne leverde in de looptijd ongekende bezoekerspieken op voor zenner.nl. Met een commercial op TMF, bannering op meidenforums als Girlsscene en Fancy, een fotowedstrijd op zenner.nl, ondersteuning in outdoor met een fantastische prijs die er te winnen viel: ‘jij een dag beroemd?’. De reacties waren overweldigend. De campagne een groot succes en zenner.nl in combinatie met Zennerhaarmode Hyve en Zenner Haarmode Youtube kanaal een goed begin van de Zenner community.

De zenner.nl actiesite met meer dan vijfhonderd inzendingen op de fotowedstrijd.


busreclame waarbij het zenner model in het bagaeruim lijkt te liggen. Hieronder het profiel op GoSuperModel.com met een uniek bezoekers aantal van >400.000 meiden in de doelgroep ‘middelbare school’.

...